SMS Cinta Jiwang Karatz


Apa perasaan u pada I?
BENCI? – Abaikan saja sms ni.
KAWAN? – Balas balik sms ni.
RINDU? – Sekali missed call.
SAYANG? – 3 X missed call.
CINTA? – Terus call I la…..

———————–

Sy blh terima kopi takde susu…Malam tanpa lampu..Roti tanpa madu..

Burger takde keju..Tapi..sy tak leh terima kalau..SUNYI takde SMS dr U..

————————–

bila jauh, saya rindu sangat2

bila awak tak sms,saya setia menunggu

bila awak diam,saya mulai bimbang

kerana saya takut…

takut…awak lupakan saya… .

—————————

Inginku kirim BUNGA, takut ia kn LAYU,

ingin ku kirim SENYUM, takut xDIBALAS,

ingin ku kirim RINDU, takut HAJAT x ksmpaian.
jadi, ku kurim DOA agr dirimu sht sllu..

———————————–

“TeMaN IsTiMeWaMu BuKaN Yg SeLaLu

Di DePaN MaTa,Yg SeNtIaSa Di SiSi TeTaPi…

DiA Yg SetIa DiHaTi DaN… .DiIgAtI DlM SeTiAp Bisikan DoA… “

——————————————–

Benarkah merdu buluh perindu
maniskah gula didalam dulang
adakah miss call tandanya rindu
benarkah sms maknanya sayang?

—————–

Aku mungkin bukan teman“sempurna” Yg kau cari

Bukan juga yg “TERBAIK” di antara semuanya..

tapi yg pasti aku teman yg akan selalu kau rindui..

———————————

rasa suka jika ada yg merindui,
lebih suka jika ada yg menyayangi &
teramat suka jika ada yg tak lupakan kita!

——————————–

Kdg2 I sms U..Kdg2 tidak..
Kdg2 I reply..Kdg2 I xde kdt..

Tapi jgn risau, brpe byk kdg2 tue..
U tetap “TEMAN ISTIMEWA” i

Bkn utk kdg2.. tapi utk SELAMANYA(”,)

——————————–
mgenalimu 1 keindahan..bergurau dgnmu,1 kbahgiaan..
menyakiti hatimu, ku cuba elakkan..dan 1 pmintaanku,
biar phubungan kita kekal berpanjangan…

——————————-

Biar rindu asal x jemu,
biar kasih asal x sedih,

biar cinta asal x terseksa,
biar sayang asal x hilang, &

biar berpisah asal hati x berubah..

——————-

Jika semlm ada ksalahnku, maafkanlah. Jka hari ini aku

brtyakan khabarmu, ini yg trakhir. Jika esok tiada berita

dariku, anggaplah aku telah tiada…KREDIT

———————————

JAUH Itu Ada Jarak Yg Tpisah,

JAUH Itu Ada Ruang Yg Memisah.

JAUH Itu Ada Dua Insan Yg Tpisah,

JAUH Itu Ada Dua Hati Yg Dpisah..

Namun JAUH Itu Ada Rindu Yg Tak Sudah..
———————-

Kdg2 hdup ni bz sgt..

Nk ckp hai kdg2 x smpat

Even nk sms slalu pun x smpt

Tapi xb’erti kite kt sini lupa org kat sana

(”,) tAkE CaRe..

———————

@>-/-
Ukhwahfillah..
Bukan yG SelalU dekAT Dimata..
bUkan yg kerAP BicaraNYa TetApi
yg Setia Dihati daN DiingatI..dlmSetiAp BiSiKan dOa..

—————————

1st skali sy nk mtk maaf atas sgla kesalahan sy,
halalkan mkn minum sy, sy rase kt xkan jmp lg,
mgkin ni msg yg terakhir dr sy, smpanlah utk m`ingati dri sy,
stiap yg b`temu pasti akn b`pisah….sy tpaksa prgi…..
ke jepun bgi m`bantumUltraman mgalahkan raksasa belalang

—————————-

Org Dulu2 pRnH KAte, bULu mata akAn jatUh Bile aDe soMe1 inGat kiTe..

staRt dgR ciTeR tu,sy TruS sTop inGat Kat aWk..

sBB sy takUt aWk xDe buLu matA…
—————————–

AnDAi HaRi EsOk SaYa TiaDa, DaN
GaGaL M’uCaPkn SLMT TINGGAL,
InGaT BhW SaYa X pRnH LuPa Utk UcPkN TERIMA KASIH!

KrN SaYa B’pluAnG M’geNaLi S’sEoRh.. SPRTI Awak..

———————————

1001 GURAUAN belum tntu dpt m’gukir 1
SENYUMAN. Ttpi hny 1 SINDIRAN
sdh cukup MELUKAKAN hati
seseorang & hnya dgn 1 SMS
sdah cukup mbuatkan seorg m’ingatimu!

—————————

Basket is raga, wood is kayu,
bila i trjaga trus ingat u!
This is kulit kerang, wood is kayu,
i cakap trus trang, i miss giler kat u!!!

—————–———————–

Ikatan hati antara insan adalah ANUGERAH

membuat mereka TERTAWA…MENANGIS…MENERIMA…MEMBERI…

& yg paling PENTING ia membuatkan seseorang menghargai hidup…

—————–———————–

Salam MANIS beserta MADU, salam SAYANG beserta I LOVE U,

salam RINDU beserta I MISS U, salam ROCK, wa CAYA sama lu,

salam INGATAN saje nak tahu.. Abg buat ape tu?
———————–
———————–

rasa sUka Jika ada yang merindUi……
lebih sUka Jika ada yang menyayangi….
dan teramat sUka Jika ada yang x meLupekan diri ini……(^_^)

———————–———————–

Jangan mengucapkan kata-kata indah & manis kepadaku kerana aku takut akan menyayangimu…
Jangan mengambil berat tentang diriku kerana aku bimbang akan mengasihimu…
Jangan terlalu baik padaku kerana aku takut akan merinduimu…
Jangan memberikan aku kenangan @ harapan kerana aku khuathir akan jatuh cinta padamu…
Jangan menghargai pertemuan ini kerana aku tidak mahu menderita kehilanganmu lantaran ada perpisahan.

———————–———————–

AnGkAT tgN! inI RoMPaKan!
YG HenSEM Ke SeBELah KaNAn!
yG lAwA ke SeBelAh KIri!
yg WaJaHnYa hoDoH ke TeNgaH.
AWak! yE AwK jgn pUrA² bAce SMS!.
cEpAt Ke TeNGah !!

———————–

katak pisang katak puru,
adakah katak & pisang sepupu?
jangan perasan atau terharu,
bukan nak ucap kata rindu,
cuma nak ucap selamat malam to U.

0 ulasan:



Catat Ulasan